Dorazil poškodený tovar

Nahlásiť poškodenú zásielku

Poškodená zásielka je taká, kde prevezmete produkt s porušeným prepravným alebo obalovým materiálom a produkt vo vnútri balenia je mechanicky poškodený. Poprípade na obale nie je poškodenie vidieť, ale produkt vo vnútri poškodený je.

Napríklad:

  • Dopravca doviezol soklové lišty. Pri prevzatí ste si porušenie obalu skontrolovali a žiadne ste neobjavili, avšak doma ste po rozbalení zistili, povrch soklovej lišty je poškodený. ALEBO
  • Vyzdvihli ste si roletu, ktorú ste doma rozbalili a zistili ste, že na ľavom boku rolety je plastový držiak zlomený.

Ako postupovať?

Veľmi nás mrzí, pokiaľ došlo k poškodeniu tovaru počas prepravy. Túto situáciu s nami môžete riešiť takto:

  • Spísať informácie popísať stav a priložiť fotodokumentáciu. Do správy napíšte, čo presne je na produkte mechanicky poškodené a či ste nejakým spôsobom riešili situáciu pri prevzatí produktu (napríklad spísaním rozporu pri doručení dopravcom).
  • Uveďte číslo objednávky.
  • Odoslať na email obchod@floorwood.sk

Ako zaobstarať fotodokumentáciu?

Vyfoťte prosím:

  • prepravný obal (obal zo všetkých strán a detailne miesto, kde je na obale vidieť poškodenie)
  • výplň vo vnútri balenia (detailne miesto, kde je na výplni vidieť poškodenie)
  • značky ako napr. krehké, neklopiť a iné štítky
  • poškodený tovar zo všetkých strán, aby bol na fotke vidieť celý produkt (detailne potom miesto na produkte, kde k poškodeniu došlo)

Čo sa bude diať ďalej?
Budeme vás kontaktovať s návrhom riešenia. Myslite však prosím na to, že bez popísanej fotodokumentácie nemožno reklamáciu riešiť. Čím skôr nám teda dokumentáciu poskytnete, tým skôr bude situácia vyriešená.




presmerovat_automaticky