Nahlásiť poškodenú zásielku
Poškodená zásielka je taká, kde prevezmete produkt s porušeným prepravným alebo obalovým materiálom a produkt vo vnútri balenia je mechanicky poškodený. Poprípade na obale nie je poškodenie vidieť, ale produkt vo vnútri poškodený je.
Napríklad:
- Dopravca doviezol soklové lišty. Pri prevzatí ste si porušenie obalu skontrolovali a žiadne ste neobjavili, avšak doma ste po rozbalení zistili, povrch soklovej lišty je poškodený. ALEBO
- Vyzdvihli ste si roletu, ktorú ste doma rozbalili a zistili ste, že na ľavom boku rolety je plastový držiak zlomený.
Ako postupovať?
Veľmi nás mrzí, pokiaľ došlo k poškodeniu tovaru počas prepravy. Túto situáciu s nami môžete riešiť takto:
- Spísať informácie popísať stav a priložiť fotodokumentáciu. Do správy napíšte, čo presne je na produkte mechanicky poškodené a či ste nejakým spôsobom riešili situáciu pri prevzatí produktu (napríklad spísaním rozporu pri doručení dopravcom).
- Uveďte číslo objednávky.
- Odoslať na email obchod@floorwood.sk
Ako zaobstarať fotodokumentáciu?
Vyfoťte prosím:
- prepravný obal (obal zo všetkých strán a detailne miesto, kde je na obale vidieť poškodenie)
- výplň vo vnútri balenia (detailne miesto, kde je na výplni vidieť poškodenie)
- značky ako napr. krehké, neklopiť a iné štítky
- poškodený tovar zo všetkých strán, aby bol na fotke vidieť celý produkt (detailne potom miesto na produkte, kde k poškodeniu došlo)
Čo sa bude diať ďalej?
Budeme vás kontaktovať s návrhom riešenia. Myslite však prosím na to, že bez popísanej fotodokumentácie nemožno reklamáciu riešiť. Čím skôr nám teda dokumentáciu poskytnete, tým skôr bude situácia vyriešená.